خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری چت  خرید سریع لمینت اینجا

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان چیست+معایب و مزایا کامپوزیت اسنپ اسمایل

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان یا معایب لمینت متحرک دندان این سوالی است که شاید ذهن خیلی از خریداران را درگیر کرده است اما هر محصولی مزیت و معایب خاص خود را دارد حتی لمینت های ثابت سرامیکی کامپوزیت هم معایب خاص خود را داراند مثلا این که همیشگی نخواهد بود و عمر آنها دائمی نیست حتی در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان میتواند برزو مشکلاتی هم شود البته عوارض کامپویت متحرک دندان در صورتی که بهداشت راعایت شود و نکات گفته شده انجام داده شود به هیچ خواهد رسید ما روی سخن ما با کسانی است که لمینت متحرک دندان را انتخاب میکنند که میخواهم در این مقاله در مورد معایب لمینت متحرک با شما سخن بگوییم.  

لمینت متحرک یکی از معدود روش های دندانپزشکی زیبایی است که می تواند دندان های نامنظم و ظریف را با استفاده از لمینت متحرک اصلاح کند. اسنپ ​​یک پوشش ساخته شده از لمینت یا کامپوزیت است. زمانی که به دندانپزشکی مراجعه می کنید، دندانپزشک یک قالب مخصوص برای دندان های شما آماده می کند. این نوع لمینت عیوب دندان ها را پنهان کرده و دندان ها را زیبا جلوه می دهد. لمینت های متحرک مانند لمینت های ثابت عمل می کنند، با این تفاوت که در صورت نیاز می توان آنها را از دهان خارج کرد.

 

عوارض لمینت متحرک دندان

چرا افراد به دنبال لمینت متحرک دندان میروند: 

طبیعتا قیمت ارزان آن باعث شده که آنهایی که از پس هزینه های سنگین دندان پزشکی بر نمی آیند این گزینه را انتخاب کنند یا حتی کسانی که دوست ندارند دندان آنها تراشیده شوند این محصول توسط خود شخص ساخته میشود یعنی اگر این محصول را تهیه نمایید به خودی خود هیچ ارزشی ندارد بلکه این شمایید که باید یک اثر هنری به شکل دندان خلق نمایید که بسیار دقت میخواهد.

 

فرق لمینت متحرک دندان لابراتواری و خانگی چیست

 

فرق لمینت متحرک دندان لابراتواری و خانگی چیست :

باز هم مشخص است لمینت متحرک دندان که در دندان سازی ساخته میشود بدون دخالت شما خواهد بود و تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که چند جلسه به مطب مراجعه نمایید تا قال دندان شما گرفته شود البته قیمت بسیار بالای نسب به لمینت خانگی دارد اما لیمنت خانگی توسط خود شما باید ساخته شود و دندانساز هیچ دخالتی ندارد یعنی تمام سختی کار روی دوش شما خواهد بود که بخاطر این است که این لمینت بسیار ارزان میباشد البته کیفیت لمینت متحرکی که در لابراتوار ساخته میشود بالا تر است و از این روی باز هم تکرار میکنیم قیمت بالا تری هم دارد.

 

عوارض لمینت متحرک

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل چیست : 

مزایا و معایب لمینت متحرک دندان مختلفی دارد که این محصول به خودی خود اگر دست استفاده شود عوارضی ندارد مثلا نباید هیچ وقت آن را همیشگی استفاده نمایید و فقط زمانی که قصد رفتن به مهمانی را دارید ساتفاده شود و مناسب غذا خورد هم نخواهد بود و فقط برای زیبایی دندان استفاده شود اما در برخی موارد دیده شده که افراد بدون هیچ دانشی و یا مشاهده فیلم های اموزشی قالب گیری را انجام میدهند و حتی ایرادات ظاهری لمینت را هم رفع نمیکنند حتی خمیر لمینت هم به لثه های انها تماس پیدا میکنید که شما باید در این موارد حتما لمینت را برش بزنید تا سایز دندان شما باشد و به لثه تماس پیدا نکنید که این کار باید با دقت انجام شود و حتما جلوی اینه انجا شود . قبل وبعد استفاده از لمینت حتما دندان خود را مسواک ببزنید و همیشه لمینت را شستشو دهید تا بدون هیچ الودگی غذایی باشد.اگر شما از بیماری لثه رنج میبرید نباید این این محصولات استفاده کنید هر چند نباید از هیچ لمینتی استفاده نمایید.

 

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان چیست + معایب و مزایا

 

معایب لمینت متحرک دندان :

طول عمر لمینت متحرک نسبت به لمینت دندان ثابت کوتاه است. یک راه حل  موقت است به عنوان گزینه درمانی  نیست و برای درمان مشکلاتی نظیر التهاب لثه و پوسیدگی دندان مناسب نیست.امکان دارد در رخی اقایان و خانوم ها باعث آلرژی شود. در هنگام خواب از لمنیت متحرک نباید استفاده کنیو و حتی مناسب غذا خوردن نیست. هر چند قیمت پایینی دارد و به نسبت هزینه ای که میکنید مقرون به صرفه است.

 

معایب لمینت متحرک دندان

 

چرا 24 ساعت نمیشود از لمینت متحرک استفاده نمود :

معمولا این محصول بخاطر این که کامل روی دندان قرار میگیرد و یکپارچه است پس نمیتوانید 24 ساعت استفاده نمایید یعنی باید فقط زمانی که به مهمانی یا قرار مهم تشریف میبرید استفاده نمایید و بعد امدن از مهمانی خارج نمایید.

 

لمینت متحرک دندان

 

چرا لمینت متحرک دندان زرد میشود :

توجه نمایید عمر همه لمینت های بازار با هر برند و قیمتی یک سال است چون با قیمتی که دارد بیشتر از این نباید از آن توقع ماندگاری بیشتری داشت البته قیمت های بالا صرفا قیمت گذاری شخصی فروشنده است پس به تصور این که فلان محصول قیمت بالایی دارد تهیه کنید عمرش هم بالا تر است کاملا اشتباه میباشد اما دلیل زرد شدن آن استفاده زیاد یا استفاده از مواد غذایی رنگی میباشد.

 

ایا قالب گیری لمینت موقت سخت است یا اسان:

میتوان گفت هم سخت است هم اسان چون شما باید در هنگام قالب گیری تمرکز و وقت کافی داشته باشید و بدون عجله کردن مراحل را یکی یکی به درستی انجام بدهید و بهتر است قبل انجام این کار فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید.

 

عوراض اسنپ اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل

 

ایا میتوانم اسنپ اسمایل را همان روز خرید قالب گیری کنم :

خرید چون باید شما ابتدا نحوه قالب گیری را در فضای مجازی مشاهده نمایید و زمانی که با طریقه قالب گیری اشنا شدید میتوانید قالب گیری را استارت بزنید.

 

ایا لمینت اسنپ اسمایل اماده هم داریم :

خیر این محصولات اماده نیستند یعنی از پیش ساخته نیستند و نیاز به قالب گیری دارند و برایا ن دسته که تصویر میکنند این محصولات اماده است و با نحوه اموزش اشنا نیستند حتما فیلم های اموزشی را مشاهده نمایند.

 

از کجا بفهمیم کامپوزیت متحرک برای ما عوارض دارد :

در بعضی موارد شاید صلاح باشد از روکش زیبایی استفاده نکنید مثلا زمانی که دندان خیلی پوسیده دارید  و درد دیکند چون وقتی روش را قرار میدهید روی دندان شما قرار میگیرد پس ممکن است باعث درد دندان شود یا زمانی هم مکمن است  مزاق شما از جنس سیلیکونی خوشش نمیایید مثلا ممکن است بوی خمیر شما را ازاد بدهد یا به دندان سلیکونی الرزی داشته باشید که در این صورت بهتر است استفاده نشود البته این مشکل با چندین بار استفاده حل میشود.

 

ایا لمینت متحرک یک گزینه درمانی است :

خیر به هیچ وجه چون این محصول همانند کلاه گیس روی دندان قرار میگیرد و از انجایی که کلاه گیس هم گزینه درمانی و همانند کاشت مو نیست پس اسنپ اسمایل هم همانند روکش لمینت کامپوزیت یا سرامیک نیست.

 

 

جمع بندی :

متاسفانه به عالت توضیحات غلط بسیار از سایتها مشتریان اصلا در هنگام قالب گیری دقت لازم را به خرج نمیدهند و تصویر میکنند با یک بار قالب گیری صاحب لمینت دندان خواهند شد اما توجه نمایید ساخت لمینت دقت میخواهد و باید مراحل را درست انجام بدهید و خودتان ایراد ها را رفع نمایید و در نقش یک دندانساز را ایفا نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *