خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری چت  خرید سریع لمینت اینجا

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است

 

لمینت دندان متحرک روکش نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طبق قالبی که باریش فرستاده میشود طراحی شده و در ساخت آن ها از خمیر سیلیکونی نرمک استفاده می شود. اسنپ اسمایل همرنگ دندان شما میسباد و در عین حال نازک است که روی دندان‌های بالا و پایین را می‌ پوشاند البته از انجایی که این خمیر یکپارچه روی دندان قرار میگیرد پس کمی دندان شما را حجیم تر هم خواهد کرد برخلاف تصور عامه که میگویند این محصول دندان اماده است که باید بگوییم خیر چون شما باید به وسیله قالب گیر مخصوص لمینت بسازید پس این محصول آماده نیست.

 

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است :

همان طور که لمینت دندان هم برای بالای 18 سال مناسب است این محصول هم برای افراد بالای هجده سال مناسب میباشد البته توجه نمایید این محصول فقط برای زیبایی است و نه برای غذا خوردن و نه برای قرار دادن مدت طولانی مناسب نیست حالا فرقی ندارد مدل خانگی با هر قیمتی باشد یا مدل دندانپزشکی پس به این نکته توجه نمایید.

 

چه کسانی نمی‌توانند اسنپ اسمایل بخرند

 

چه کسانی نمی‌توانند اسنپ اسمایل بخرند:

چنانچه دندان کافی برای قرار دادن لمینت وجود نداشته باشد  برای شما مناسب نیست اگر دندان شما پوسیده است هرگونه مشکل لثه تحلیل خونریزی را باید پیش از لمینت متحرک دندان‌ها درمان کرد.

 

ایا لمینت متحرک باعث پوسیدگی دندانی میشود

 

ایا لمینت متحرک باعث پوسیدگی دندانی میشود :

خیر این محصول فقط روی دندان فرد قرار میگیرد و فقط  باید زمانی که قصد رفتن به یک قرار ملاقات مهم یا مهمانی را دارید باید آن را روی دندان خود بگذارید و  بعد اتمام باید خارج شود پس فقط چند ساعت باید روی دندان شما خواهد بود  و اگر قبل و بعد قرار دادن اسنپ اسمایل دندان و لمینت تمیز باشد هیچ مشکلی برای دندان شما پیش نخواهد امد البته برای ان دسته که از قبل دندان پوسیده دارند و چون لمینت بارها روی دندان قرار میگیرد ممکن است باعث درد دندان شود مثل زمانی که با دندان پوسیده غذا میخورید و یا به ان دست میزنید.

 

لمینت متحرک دندان خمیری

 

کاربرد اصلی لمینت متحرک دندان چیست :

لمينت متحرک دندان براي اصلاح عيوب زيبايي دندان مانند رنگدانه، ترک، فرسايش و فاصله بين دندان ها استفاده مي شود. همچنين مي توان از آن براي اصلاح مشکلاتي مانند نامرتبي يا نامرتبي دندان ها استفاده کرد.

 

جمع بندی :

پس نتیجه گرفتیم برای این کار نیست تا به اینجای کار فقط با مباحث لمینت دندان اشنا شده اید افرادی که دندان سفیدی ندارند یا جای خالی دندان دارند و از همه مهم تر دوست دارند فقط با صد تومان لمینت داشته باشند این محصول به کمکشان خواهد امد اما نیاز به قالب گیری دارد یعنی خالق لمینت شما خواهید بود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *