خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری چت  خرید سریع لمینت اینجا

لمینت متحرک سو اسمایل مدل عدسی شکل گوله ای مناسب فک بالا و پایین

لمینت متحرک سو اسمایل و کلا این محصولات نیاز به تراشیدن دندان ندارند و دو نوع لمینت متحرک داریم یکی خانگی که توسط شما ساخته میشود و دیگری دندانپزشکی که توسط پزشک ساخته میشود   البته ظاهر زیبای لمینت متحرک نسبت به لمینت ثابت به علت کیفیت و ماندگاری بیشتر این لمینت دائمی بیشتر است و این را میتوان از قیمت پایین این محصولات بفهمید و یک چیز طبیعی میباشد.

 

لمینت متحرک سو اسمایل چیست

 

لمینت متحرک سو اسمایل چیست :

این محصول بر خلاف محصولات دیگر مثل ترو اسمایل و اسنپ اسمایل دارای خمیر متفاوتی است و دارای قالب شبیه ترو اسمایل میباشد خمیر لمینت sow smile که از خمیر ژلی سیلیکونی و صمغی تشکیل شده و میتوانید در منزل به وسیله این محصول لمینت دندان بسازید.

 

بهترین مارک لمینت کامپوزیت سو اسمایل

 

محصول دیگر : خرید لمینت متحرک دندان ترو اسمایل جنس مرغوب

 

موارد کاربرد لمینت سو اسمایل :

 

لمینت دندان سو اسمایل برای شرایطی که دندان طبیعی دارای نقایص مناسب خواهد بود:

دندان هایی که به دلیل نا زیبا هستند
دندانهایی که در اثر ساییدگی اسیب دیده است
دندانهای ترک‌خورده  نامرتب
دندانهای فاصله دار البته معمولا قالب گیری این نوع دندان سخت است

 

لمینت سو اسمایل

 

معایب لمینت سو اسمایل چیست :

این محصول جنبه درمانی ندارد و فقط ایراد های ظاهری را پوشش میدهد مورد بعدی این که توسط شخص ساخته میشود و دندانپزشک هیچ دخالتی ندارد پس قالب گیری سخت خواهد بود.

 

 

مراحل انجام لمینت سو اسمایل چیست :

ابتدا قالب را در اب جوش قرار بدهید و زمانی که نرم شد ان را در قالب پلاستیکی که به همراه محصول است قرار بدهید و بعد روی دندان مورد نظر خود بگذارید و اگر قالب گیری موفق بود باید وارد اصلاح ایراد های ظاهری روی لمینت باشید و با قیچی خطوط دندانی را ایجاد کنید و اضافه های لمینت را جدا نمایید تا سایز دندان شما شود جهت آشنایی فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید.

 

چه کسانی باید سو اسمایل بخرند

 

چه کسانی باید سو اسمایل بخرند :

روکش زیبایی سو اسمایل هیچ تفاوتی با باقی برند ها ندارد و فقط خمیر آن به صورت نخودی شکل میباشد که بیشتر برای کسانی که هدفشان پر کردن جای خالی یک دندان است مناسب میباشد چون دیگر نیازی نیست خمیر را برش بزنید بلکه میتوانید به مقدار لازم خمیر را برداشته و جای خالی دندان را پرنمایید البته برای ساخت لمینت هم مشکلی ندارید و فقط باید خمیر بیشتر حرارت ببیند و درست ورز داده شود تا خمیر یک دست تری داشته باشید.

 

خرید از سایت معتبر رابود

 

قیمت محصول : 200.000 تومان

دو عدد قالب و دو عدد خمیر مخصوص ارسال میشود

جنس اعلا موجود است

 

خرید پیامکی خرید سو اسمایل دو فک بالا پایین :

برای خرید پیامکی لمینت پودری سو اسمایل دو فک بالا فقط باید  فقط باید شماهر پیامکی   06874653 را به سامانه ی 10004410   ارسال کنید البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت پس شماره معتبر و در دسترس وارد کنید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *