خانه گارانتي پيگيري تلفن مشکلات مشتري چت  خريد سريع لمينت اينجا

کیت خمیر خالی دندان جادویی South Moon

دندان جادویی یک نوع خمیر برای پر کردن دندان میباشد البته جای خالی دندان نه پر کردنی که جتبه درمانی نداشته باشد یعنی اگر جای خالی دندان پوسیده یا دندانی که شکسته است میتوانید با قرار دادن خمیر مشکل خود را به صورت موقت رفع نمایید جنس خمیر محصول ماده ای خمیری شکل از جنس رزین سفید رنگ است که بر روی دندان قرار میگیرد و بسیار مقاوم است.

 

 

 

دندان جادویی South Moon چیست :

جنس محصول از رزین پزشکی  در حجم 30 میلی‌لیتر  تقریباً 40 گرم است. دندان جادویی South Moon یک دندان موقت میباشد مخصوص پر کردن جای خالی بین دندان‌ها  طراحی شده . این محصول با نصب آسان و ساده ای دارد، به شما کمک خواهد کرد موقتاً مشکلات دندانی خود را پوشش دهند فقط کافی است خمیر ان را در اب جوش بگذارید و یک یا چند عدد دندان خالی را با خمیر پر کنید در اصل این  محصول همان لمینت متحرک  دندان است که فقط خمیر خالی میباشد.

 

 

 

خمیر ترمیم کننده دندان به چه دردی میخوره :

کیت ترمیم دندان یک روش پر کردن موقت را در اختیار شما قرار می دهد  یعنی  شما می توانید بدون مراجعه به دندانپزشک دندان های از دست رفته و آسیب دیده را در خانه ترمیم کنید این یعنی در وقت و پول خود صرفه جویی کنید البته این محصول جنبه درمانی ندارد بلکه فقط برای پر کردن چند ساعته دندان هنگام رفتن به مهمانی کاربرد دارد.

 

 

دستورالعمل استفاده از محصول چگونه است

 

دستورالعمل استفاده از محصول چگونه است :

این محصول بعد این که در اب جوش قرار بگیرد مثل  آدامس شکل‌پذیر میشود  و میتوانید ان را در محلی از دندان که خالی است قرار بدهید و به شما اجازه می دهد به راحتی یک بدون خجالتی از بی دندانی داشته باشیداین نوع خمیر میتواند به ترمیم دندان های شکسته، شکاف های بزرگ، دندان های ناهموار و دندان های از دست رفته کمک کند.

 

 

 

چکیده :

این محصولات گزینه درمانی نمیباشند بلکه فقط به صورت موقت باید استفاده شوند مناسب افرادی است که نمیتوانند هزینه زیادی انجام بدهید که دندان خود را ایمپلنت یا روکش تکه ای دندان استفاده کنند و با هزینه 200 هزار تومان میتوانید موقت دندان جای خالی خود را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *