خانه گارانتي پيگيري تلفن مشکلات مشتري چت  خريد سريع لمينت اينجا

مراقبت از لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل چگونه است

مراقبت از لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل چگونه است

روکش اسنپ یکی از روش های غیر درمانی میباشد که میتوانید هم در خانه و هم در دندانسازی آن را خریداری نمایید افرادی که داوطلب انجام لمینت متحرک دندان می شوند باید بدانند چگونه از ان مراقبت باید شود هر چند نیازی به کار خاصی ندارید و نگهداری بسیار اسان هست پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

چگونه باید از لمینت متحرک مراقبت نماییم :

این محصول دردسر های لمینت های ثابت را ندارد پس مراقبت از ان اسان است قطعا شما برای داشتن لبخندی زیبا همیهش تلاش خواهید کرد  و می دانید که ارزش داشتن دندان بسیار زیاد است هر زمانی که اسنپ اسمایل  تهیه کردید  باید بدانید باید از ان به درستی استفاده نمایید.

  • اما شما فقط باید در زمانی که به خانه امدید لمینت رابه آرامی از روی دندان خارج نمایید و بعد با اب سرد آن را به دقت شستشو بدهید شاید بتوان گفت این سخت ترین کاری است که باید انجام نمایید یعنی اولین و اخرین کار چون این محصول فقط یک روکش است و بعد خارج شد باید در محلی تمیز نگهداری شود .

 

 

 برسی منظم اسنپ اسمایل فراموش نشود :

حتما هر چند بار استفاده خمیر ار چک کنید که اسیب دیده نباشد تا از بروز بیماری های لثه جلو گیری شود درصورتی که لمینت رنگ خود را از دست داد یا اسیب دیده باشد بهتر است ان را تعویض نمایید چون اگر خمیر تغییر رنگ بدهد لمینت زیبایی ظاهری خود را از دست میدهد پس برسی منظم را جدی بگیرید.

 

  • کاهش مصرف مواد خوراکی دارای رنگ فراموش نشود:

توصیه می شود  قهوه، چای، نوشابه و … را محدود تر کنید هر چند شاید بگویید مگر میشود غذای رنگی استفاده نکرد اما منظور از کاهش این است که بهتر است وقتی اقدام به غذا خوردن میکنید لمینت را خارج کنید و اگر مجبور هم شدید همراه غذا از ان استفاده کنید بعد استفاده آن را سریعا بشویید چون اگر زیادی مواد رنگی استفاده شود به مرور زمان ونیر کمی تیره شده و گاهی زرد میشود

 

چرا باید از اسنپ اسمایل  مراقبت شود :

برخی اشخاص دل نگرانی های  دارند که نکند عمر محصول کوتاه باشد در هر چند صورت مراقبت های ناصحیح ، ممکن است عمر کوتاهی داشته باشد اما اگر درست استفاده شود میتواند یک سال برای شما عمر نمایید لازم به ذکر است طول عمر لمینت های دندانی بالا نیست شاید یکی از دلایلش که ارزان است این مورد میباشد اما با قیمت مناسبی که دارد میتواند به سادگی جایگزین شود.

 

عوارض بعد از استفاده از لمینت متحرک چیست :

ممکن است پس از استفاده، برای شما کمی سخت باشد که یک شی خارجی روی دندان قرار گرفته اما بعد چند روز به آن عادت خواهید کرد و میشود گفت لمینت متحرک عوارض خاصی ندارد اگر پس از انجام لمینت دندان بهتر است مدتی در خانه استفاده شود تا به ان عادت کنید و بعد برای بیرون از منزل استفاده شود

 

جمع بندی :

در این مقاله بسعی کردیم با مراقبت از لمینت  متحرک آشنا شدید. با وجود هزینه کمی که این محصولات دارد در صورت عیوب درا نها بهتر است سریعا تعویض شوند هر چند با  مراقبت  صحیح به عمر کامپوزیت متحرک افزایش پیدا میکند لمینت دندان یکی ارزان ترین  روشهای  با هدف زیبایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *