خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری خرید سریع اینجا

گارانتی

 

شما مشتریان رابود میتوانید نسبت به اعلام مشکل لمینت دندان سفارش داده شده از این قسمت اقدام نمایید . توجه کنید مراحل زیر را انجام دهید.

 

ایا قبل ارسال بسته لمینت چک میشود:

بله کلیه لمینت های متحرک که توسط رابود  ارسال می شوند از قبل ارسال از نظر فیزیکی تست میشوند تا خیال مشتری راحت باشد اما در صورن بروز مشکل خاص با ما در ارتباط باشید.

 

نحوه انجام مراحل گارانتی:

1- ابتدا  به قسمت  چت با مدیر ایکون ابی رنگ سمت چپ شوید

2- تصویر لمینت متحرک سفارش داده شده را با لمس روی دایره سمت چپ  ارسال کنید .

3- نام و نام خانوادگی سفارش دهنده را ذکر نمایید

4-  تمام شد و فقط باید منتظر پاسخ دهی پشتیبان ما باشید.

5- اگر پشتیبان بعد پیام دادن شما آنلاین نبود نگران چیزی  نباشید چوت چت شما حذف نمیشود و بعد چند ساعت به همان قسمت چت مراجعه کنید تا پیام پشتیبان را مشاهده بفرمایید.

6- توجه بفرمایید حتما با همان مرورگی که در چت پیام  ارسال کرده اید دوباره وارد شوید چون اگر با مرورگر دیگری  استفاده کنید پیام خود و پشتیبان را مشاهده نخواهید کرد

 

راهای ارتباطی دیگرتان چیست :

به غیر چت میتوانید با ما در تلگرام یا واستاپ و تلفنی در ارتباط باشید برای مشاهده اینجا را کلیک نمایید