خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری چت  خرید سریع لمینت اینجا

دستگاه ماساژور دستی کوچک قدیمی میمو باطری خور و USB خور

دستگاه مینی ماساژور کوچک قدیمی USB میمو دستی برقی باتری خور سه پایه

 

ماساژ دادن با انواع دستگاه ماساژ دستی و یا حتی دست برای افزایش گردش خود مناسب است و طبیعتا باعث میشد شما همیشه سلامت بمانید شما میتوانید به وسیله ماساز دادن بدن خستگی را از خود دور نمایید اما همیشه ماساژ دادن با انگشتان دست برایتان سخت است و ممکن است گاهی وقتا انگشتان دست شما اسیب دیده باشند و نتوانید ماساژ انجام دهید اما شما با داشتن دستگاه ماسازور کوچک ویبره دار که با برق یو اس بی و یا 3 عدد باطری قلمی کار میکند میتوانید خستگی را از خود درو نمایید.

 بهترین ماساژور دستی

 

دستگاه مینی ماساژور دستی بدون نیاز به کمک اطرفیان :

این محصول استفاده به صورت دستی بدون نیاز به کمک اطرفیان است و خودتان به تنهایی میتوانید خود را ماساز دهید  با این وسیله خستگی عضلات و گرفتگی ماهیچه ها را فراموش کنید البته ناگفته نماند فقط ماساز دادن کافی نیست باید براس سالم بود رزیم غذایی مناسب و ورزش و حتی استراحت کافی هم داشته باشید و همیشه دو را از استرس باید. 

 

 

مینی ماساژور مسافرتی 2025

آیا استفاده از کرم ماساژ تاثیر گذار است:

بلی اما بهتر است با دست انجام دهید چون اگر با این دستگاه به همراه کرم ماساژ استفاده شود ممکن است مواد کرم به داخل دستگاه نفوذ نمایید و یا میتوانید روی دستگاه را با یک پلاسیکی بپوشانید و بعد اقدام به ماساژ نماید البته معمولا کرم های ماساژ د بازار چندیدن نوع هستند که برخی از این کرم ها خاصیت خنک کنندگی دارند و برخی همانند ویکس پوست را گرم میکنند که باید به این نکته در هنگام خرید کرم ماساژ در داروخانه توجه نمایید.

 

دستگاه مینی ماساژور USB یو اس بی میمو برقی باطری خور

 

آیا خرید یک دستگاه ماساژور دستی ضروری است :

بدون شک خیر شما با انگشتان دست هم میتوانید خود را ماساژ دهید اما با داشتن دستگاه ماساژور دستی دستان شما کمتر خسته خواهند شد و طبیعتا میتوانید نقاط بیشتری از بدن خود را به تنهایی ماساژ دهید و لذت ببرید. حتی با خرید دستگاه ماساژور دستی کوچک هم میتوانید به نحو احسن بدون خود را ماساژ دهید چون شما با ماساز ساده هم  میتوانید تاثیر ان را در خود حس نمایید. از میزیت این دستگاه که معرفی شده است این است که هم با باطری قلمی یعنی 3 عدد و هم با یو اس بی و هم بدون هر دو کار میکنید و لازم نیست حتتما دستگاه روشن باشد. نکته مهم این است که ماساژو را در حمام استفاده نکنید چون باعث خرابی دستگاه خواهد شد و اگر قصد دارید در مکان های خیس استفاده نمایید حتما از ماساژور های دستی معمولی بدون برق استفاده نمایید.

ماساژ دادن به چه دردی میخورد :

ماساژ دادن با دست یا هر دستگاه دیگری باعث  کاهش خستگی عضلات، کاهش درد ، ایجاد گردش خون زیاد تر در بدن از همه مهم تر باعث جلوگیری از خشک‌شدن حرکت عضلات بدن و کاهش استرس میشود

 

مینی ماساژور دستی

 

  • ویژگی های مینی ماساژور یو اس بی میمو :
  • مخصوص ماساژ تمام نقاط بدن
  • روشن شدن ویبره با فشردن دستگاه بر روی بدن
  • با برق و باطری کار میکنه
  • قابل استفاده برای تمام خانوم ها و اقایان
  • دارای سه پایه ماساژ لرزشی وییبره دار 
  • دارای ویبره قوی
  • طول کابل : 100CM ابعاد : 9CM در 8CM
  • دارای بسته بندی جذاب

مینی ماساژور USB میمو

نحوه استفاده از ماساژور کوچک :

نحوه  استفاده از این ماساژور آسان است. فقط باید  ماساژور را روشن نمایید و  دستگاه را روی قسمت مورد نظر بدن خود قرار دهید . نیازی به اعمال فشار خاصی  نیست .ماساژور سه شاخه را در امتداد عضله حرکت نماید. اگر میخواهید بخشی که به درمان بیشتر نیاز است را ماساژ بدهید پیشنهاد میشود  به مدت چند دقیقه دستگاه را در آن قسمت بد خود نگه‌ بدارید. 

برای استفاده از ماساژور کوچک و فسقلی نیازی به ورزش نیست. این محصول برای کاهش دادن درد‌های معمولی، سفتی یا کوفتگی عضلات تاثیر گذار است. مثلا ، اگر  پشت میز مینشینید حتما گرفتگی ماهیچه‌های گردن، دارید. پس با استفاده از دستگاه ماساژ کوچک مینی  این گرفتگی‌ها به راحتی برطرف خواهند شد.ماساژور باعث  افزایش انعطاف‌پذیری و تحرک عضلات بدن خواهد شد البته اگر مشکلی دارید حتما به پزشک مراجعه نمایید.

 

این دستگاه موجود نبست و در اینده شارژ خواهد شد

 خرید محصول

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *