خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری چت  خرید سریع لمینت اینجا

فرق اسنپ اسمایل با لمینت یا کامپوزیت سرامیک ثابت و دائمی چیست

لمینت موقت به شکل دندان شما هتسند و همانند یک طلق میباشند که برای پنهان کردن عیوبطراحی شده اند. این محصول جدید در کمترین زمان بهترین لبخند را برای شما هدیه میدهند اما این محصولات تفاوت زیادی با لمینت ثابت دارند که میخواهیم در این مقاله به آن بپردازیم.

لمینت دائمی چیست

لمینت دائمی چیست :

لمینت دندان یکی از رایج ترین روش های زیباسازی دندان در ایران و جهان است که در دندان پزشکی ساخته میشود  این روش علاوه بر ایجاد زیباترین طرح لبخند، استحکام  دندان های شما را نیز افزایش می دهد. ما از زیبایی دندان های خود لذت خواهید لمینت در اصل روکش های دندانی است یک روکش یا پوششی هم رنگ با دندان است که به سطح دندان چسب داده میشود که لمینت کامپوزیت ارزان ترین نوع زیبایی میباشد.

 

لمینت متحرک خانگی (نیمه اماده)چیست

لمینت متحرک خانگی (نیمه اماده)چیست :

لمینت متحرک دندان خانگی همان طور که از نامش هم مشخص است لمینتی است که فرد در خانه میسازد یعنی خمیر و قالب را برای آن میفرستند و باید طبق فیلم های اموزشی برای خود لمینت بسازد و دلیل این که لمینت متحرک بسیار ارزان است همین است یعنی متریال را در اختیار فرد قرار میدهند و خود شخصا باید اقدام به ساخت لمینت کند.

 

 

لمینت متحرک لابراتواری چیست :

لمینت متحرک لابراتواری نوعی لمینت متحرک است با متریال با کیفیت تر نسبت به خانگی که قیمت چند میلونی دارند و تمام حدودیت های لمینت متحرک دندان خانگی را دارد و فقط از لحاظ کیفیت بالا تر است یعنی با ان نمیتوانید مواد غذایی مصرف نمایید و زمانی که نیاز است باید استفاده شود که برای اطلاع از قیمت ها باید به دندانسازی شهر خود مراجعه نمایید.

 

فرق اسنپ اسمایل با لمینت چیست

فرق اسنپ اسمایل با لمینت چیست :

 

 لمینت متحرک قابل جدا شدن میباشد اما لمینت ثابت به دندان شما چسب داده میشود و دائمی است نیازی هم ندارید که آن را خارج کنید از همه مهم تر میتوانید با آن مواد غذایی هم مصرف نمایید اما با لمینت  متحرک خیر نمیشود مواد غذایی استفاده کرد از نظر کیفتی بخاطر قیمت پایینی که دارد و اصلا از نظر قیمت قابل مقایسه با لمینت ثابت نیست پس قاعدتا کیفیت پایین تری نسبت به لمینت دائمی چند میلونی هم دارد چون نباید توقع داشت یک لمینت صد هزار تومانی همانند لمینتی که بالای چند میلیون تومان است کیفیت داشته باشد.  

 

 

 

جمع بندی :

 

همه افراد دلشان میخواهد رند لبخندی زیبا داشته باشند و دندان ها مرتب به نظر برسند. دندان های زیبا می توانند اعتماد به نفس شما را بیشتر کند  از آنجایی که این لمینت های دائمی بسیار گران قیمت هستید شاید خیلی افراد نتوانند سمت این نوع زیبایی ها بروند حتی برای برخی همان لمینت های صد هزار تومانی هم گران است اما لمینت متحرک میتوانید تا حدودی نیازتان را رفع نمایید درست است شاید از لحاظ کیفیت در حد لمینت های دائمی نباشد اما به نسب قیمتی که دارد نیازتان را رفع خواهد کرد

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *