خانه گارانتي پيگيري تلفن مشکلات مشتري چت  خريد سريع لمينت اينجا

لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی چگونه ساخته میشود

لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی

لمینت متحرک دندان روشی جدید برای زیبا کردن دندان است اما این پوشش یعنی چه؟ کاربردش  چیست  تفاوت آن با لمینت دندان ثابت در چیست و چگونه می توان از را تهیه کرد  به طور کلی لمینت دندان به دو دسته خانگی و دندان پزشکی تقسیم میشود که در این مقابله در مورد اسنپ اسمایل دندانپزشکی صحبت خواهیم کرد.

 

 

 

لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی چیست :

لمینت متحرک دندان دنپزشکی برای رفع مشکلات زیر دندان به صورت موقت استفاده میشود  مهم ترین کاربردهای آن رفع شکستگی دندان کج و بد شکل، دندان های فاصله دار و زرد استو میتوانید آن را به سادگی روی دندان خود قرار بدهید و استفاده کنید ولی بر خلاف دندان مصنوعی برای استفاده این محصول حتما باید چند دندان جلو سالم داشته باشید تا لمینت روی آن بتواند قرار بگیرد.

 

 

لمینت متحرک دندان در چند جلسه انجام می شود:

  • معاینه
  • قالب گیری دندان
  • ساخت لمینت  در آزمایشگاه
  • بررسی وضعیت لمینت برای و تحویل نهایی
  • تحویل حدود 1 ماه کمتر یا بیشتر طول میکشد

 

تفاوت بین اسنپ اسمایل با لمینت ثابت در چیست :

لمینت ثابت  قوی تر و بادوام  میباشد اما  یکی از معایب آن این است که دندان شما  تراشیده میشود اما اسنپ اسمایل نیازی به تراشیدن دندان ندارد قیمت پایین تری دارد و دوام کمتری هم دارد

 

 

ماندگاری اسنپ اسمایل دندانسازی چقدر است:

جنس لمینت در طول عمر آن سیار موثر است به گفته دندانپزشکان این محصول 5 سال عمر میکند اما اگر مواد غذایی استفاده شود یا در شرایطی باشید که بهداشت رعایت نشود عمر کوتاه تری خواهد داشت

 

لمینت متحرک دندانپزشکی یا اینترنتی :

از انجایی که قیمت اسنپ اسمایل در فروشگاه اینترنتی بهترین کیفیت آن 200 هزار تومان است نمیشود با قیمت چند میلیونی که در دندانسازی ساخته میشود را مقایسه کرد اما اگر میتوانید هزینه چند میلونی نمایید گزینه دندان پزشکی در اولویت است چون کیفیت بالا تری دارد اما اگر دوست ندارید هزینه کنید گزینه اینترنتی را باید انتخاب نمایید.

 

آیا با اسنپ اسمایل حرف زدن سخت میشود:

از انجایی که برای بار اول هر محصول این چنینی استفاده شود برای شخص مشکل خواهد بود چون یک شی خارجی روی دندان شما قرار گرفته و اگر چند روزی استفاده شود عادت خواهید کرد.

 

روکش اسنپ دندانپزشکی یا فروشگاه اینترنتی این محصول به دو دسته اماده که در فروشگاه اینترنتی با قیمت بسیار پایین و کیفیت مطلوب جهت خرید موجود است و نمونه دندانپزشکی هم دارد که در دندانسازی موجود است و کیفیت بالایی هم دارا میباشد اما یک مشکل بزرگ دارد که قیمت ان بسیار بالا میباشد که بسیاری توانایی خرید آن را ندارند.

 

قیمت لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی

 

قیمت اسنپ اسمایل در دندانپزشکی چند است :

 هزینه بستگی به دندانسازی و موقعیت آن دارد و میتواند  5 میلیون تومان شروع شود قبل از انتخاب لمینت متحرک دندانسازی، باید تحقیق نمایید و ممکن است قیمت ها در شهر های مختلف متفاوت باشد البته بهتر است است که با دندانپزشک یا متخصص دندانساز مشورت کنید چون اگر قرارباشد چند میلیون هزینه کنید حتما قبل آن از لابراتوار مورد نظر مشورت بگیرید

 

اسنپ اسمایل اماده چه قیمتی چند است :

بسته به مارک ، کیفیت لمینت متحرک قیمت ها متفاوت است ، قیمت ترو اسمایل و سو اسمایل 200 تومان و اسنپ اسمایل هم 100 هزار تومان میباشد که میتوانید ان را تهیه کنید و در منزل قالب گیری نمایید توجه نمایید این محصولات بدون قالب گیری قابل استفاده نمیباشد یعنی نیاز است شما لمینت را بسازید.

 

 

لمینت متحرک اماده

 

 

لمینت متحرک اماده خوبه یا سفارشی :

همان رو که در بالا گفته شد قیمت لمینت اماده فروشگاه اینترنتی بسیار پایین است و میشود گفت از بسیاری از مواد غذایی ها و کرایه تاکسی هم ارزان تر میشود پس نباید توقعتان بالا باشد و بتسگی به شما دارد کدام یک را انتخاب کنید اما لمینت دندانسازی قیمت بالایی دارد و تمام محدودیت های لمینت فروشگاه اینترنتی را دارد و فقط کیفیت بالا تری شمال این محصول میشود.

 

 

جمع بندی :

اگر میخواهید این محصول را از دندان سازی تهیه کنید تا متخصصین خبره آن رابرای شما بسازند می توانید به راحتی به کادر پزشکی شهر خود تماس بگیرید و محصول را از این مراکز تهیه کنید هر چند نیسبت به لمینت های اماده خانگی یا همان محصولاتی که در اینترنت به فروش میرسد بسیار گران تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *