خانه گارانتی پیگیری تلفن مشکلات مشتری چت  خرید سریع لمینت اینجا

باکس نگهداری قرص هفتگی و روزانه پلاستیکی 2024

باکس نگهداری قرص هفتگی محصول جدید ماست باید بدانید که داروها می‌توانند با گذشت زمان مقداری از قدرت خود را از دست بدهند، اما چیزی که کمتر شناخته شده است این است که موادی که در هنگام تجزیه داروها باقی می‌مانند پس حتما سعی کنید قبل خرید دارو به تاریخ انقضای ان دقت نمایید.باکس نگهداری قرص هفتگی و روزانه  به شما امکان می دهد قرص های خود را به راحتی در هفت عدد ظرف قابل جابجایی که هر کدام برای روز متفاوتی از هفته علامت گذاری شده اند سازماندهی نمایید . هر ظرف دارای چهار  محفظه برای مصرف دارو در صبح، بعدازظهر، عصر و شب می باشد. وقتی ظرف یک روز را از پایین بیرون می آورید، سینی روز بعد به پایین می لغزد. به سادگی قسمت بالایی را بردارید تا دوباره پر کنید.

 باکس نگهداری قرص هفتگی و روزانه جنس پلاستیکی مدل 2022

 

 

نکات استفاده از باکس نگهداری قرص در جعبه :

بهتر استقرص ها را با پلمپ مخصوص به خود داخل این ظرف ها قرار دهید و با قیچی ابتدا قرص ها را بریده و بده اقدام به قرار دادن نمایید و حتما تاریخ انقضا قرص مورد نظر را یاداشت نمایید.

 

قیمت باکس نگهداری قرص هفتگی

 

 اموزش فارسی سازی باکس نظم دهنده قرص :

از آنجایی که فونت به کار رفته محصول به زبان خارجی است میتوانید خودتان با تعیه برچسب و نوشته روزهای هفته آن را به سادگی فراسی نمایید. معمولا در کتابخانه ها میتوانید برچسب ها را تهیه نماییدو

باکس نگهداری قرص هفتگی و روزانه جنس پلاستیکی مدل 2022

 

 

امکانات باکس نگهداری دارو هفتگی و روزانه:

 هر قرص سر جای خودش برای تمام هفته قرص ها و ویتامین ها را بر اساس روز و ساعت روز سازماندهی کنید قرص های هر روز به 4 قسمت با برچسب صبح، بعد از ظهر، عصر و زمان خواب تقسیم می شوند. کمک می کند تا حامل های شما دقیق و به موقع باشد بدون توجه به اینکه کجا هستید هرگز یک دوز را از دست ندهید، هر قرص جای خود را برای کل هفته دارد هر سینی قابل جابجایی است، هرگز قرص های خود را پشت سر نگذارید و دوباره بطری های حجیم حمل نکنید کمک می کند تا دوزهای خود را دقیق و به موقع نگه دارید بدون توجه به اینکه کجا هستید هرگز فراموش نکنید که دوباره قرص های خود را مصرف کنید 7 سینی قابل حمل داخل به شما امکان می دهد قرص ها و ویتامین های خود را برای هر روز هفته سازماندهی کنید.

 

 

باکس نگهداری قرص هفتگی و روزانه جنس پلاستیکی مدل 2022

نکات نگهداری دارو در منزل چیست :

توجه نمایید فقط داروهایی را که پزشک تجویز کرده است و نیاز است را در یخچال نگهداری نمایید و قبلش حتما از شخصی که در داروخانه و یا حتی در جستجو رد سایت های معتبر از شرایط نگهداری داروی مورد نظر مطلع شوید. چون رطوبت باعث میشود قرص زودتر از تاریخ انقضای خود و خراب شود.  قرص را در داخل بسته‌بندی  دور از نور، گرما، سرما نگهداری کنید. و هیچ وقت قرص را بدون پلمپ استفاده نکنید.

 

جا قرصی طبقه دار

 

دارو باید در یخچال نگهداری شود یا بیرون از آن :

 

توجه بفرماییدنگهداری دارو‌ها در یخچال زمانی باید صورت گیرد که روی ان درج شده باشید یا دکتر به شما گفته باشد چون بیشتر دارو ها باید در دمای اتاق و محیط عادی نگهداری شود و اگر توجه کرده باید در داورخانه ها بیشتر آنها در بیرون و روی قفسه ها قرار دارند ،  معمولا باید دارو در دمای عادی و در حدود 21 تا 25 درجه نگهداری شوند .

 

 

قیمت محصول 200.000 تومان

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *